De locatie voor uw event

Bij De Witte kunt u uw event organiseren zoals u dat wilt

GROTE OF KLEINE GROEPEN, PARTICULIER OF ZAKELIJK, ALLES IS MOGELIJK

Genieten van een heerlijk brunchbuffet met de hele familie, een dinerbuffet organiseren met uw vereniging, op zoek naar een mooie locatie voor een informele team- of netwerkborrel, dineren met een groter gezelschap, een gezellig dagje uit afsluiten of de teamspirit versterken tijdens een bedrijfsuitje, het kan allemaal in Brasserie De Witte

Voor alle genoemde arrangementen geldt dat vooraf reserveren verplicht is!

Borrelen met gezelschappen

Luxe borrelhapjes (koud en warm)

3 hapjes per persoon: 7,50 p.p.

  • Wraps met zalm en kalkoenfilet
  • Rijk belegde mini broodjes
  • Stokjes met mozzarella, cherry tomaatjes en verse basilicum
  • Krokante garnalen met chilisaus
  • Filet american met ragfijn gesnipperde uitjes
  • Kip-cajun spiesje met bbq saus
  • Klassieke bruschetta’s
  • Calamaris met knoflook-citroensaus
  • Stokje sateh met satehsaus
  • Diverse Pintxos
  • Mini friet-ei
  • Cappucino kopje met dagverse soep
  • Bourgondische bitterballen

Hapjes Parade

5 gerechtjes per persoon: 19,50 p.p.

  • Voorgerecht: gegrilde ossenhaas met truffelmayonaise op een crostini
  • Soep: cappucino kopje dagverse soep
  • Tussengerecht: gefrituurde calamaris, uienringen en krokante garnalen met aioli dip
  • Hoofdgerecht: mini hamburger van het Schotse Hoogland rund
  • Dessert: crème brûlée

Drankenarrangement

Bent u met een wat grotere groep (vanaf 25 personen), dan wilt u wellicht gebruik maken van ons drankenarrangement.

Dranken uit het ‘standaard’ assortiment: koffie, thee, frisdranken, vruchtensappen, tappils, Radler, alcoholvrij bier op fles en alle huiswijnen.

Onbeperkt 2 uur: voor 20 p.p.

Onbeperkt 3 uur: voor 23 p.p.

Onbeperkt 4 uur: voor 26 p.p.

Onbeperkt 5 uur: voor 29 p.p.

Dineren met gezelschappen

Keuzemenu’s

  • 2 gangen keuzemenu (i.c.m. onze plate service) voor 20 p.p.
  • 3 gangen keuzemenu (i.c.m. onze plate service) voor 24 p.p.

All inclusive diner arrangement

Voor groepen van 15 personen of meer biedt Brasserie De Witte de mogelijkheid te kiezen voor het all inclusive diner arrangement.

Wat houdt dit arrangement in?

  • Een 3 gangen keuzemenu
  • Frisdranken, tappils en huiswijnen
  • Koffie en thee
  • Voor 40 p.p.

Voorwaarden

  • Groepen van minimaal 15 personen
  • Beperkte menukeuze van 2 voor-, 2 hoofd- en 2 nagerechten (zelf te bepalen en vegetarische keuzes uitgezonderd)
  • Dranken welke niet hierboven genoemd zijn uitgezonderd
  • Maximale duur van dit arrangement is 2,5 uur
  • Reserveren verplicht

All inclusive buffet arrangement

Voor groepen van 20 personen of meer biedt Brasserie De Witte de mogelijkheid te kiezen voor twee all inclusive buffet arrangementen.

Wat houdt arrangement ‘De Witte’ in?

  • Buffet ‘De Witte’ (zie bijlage)
  • Frisdranken, tappils en huiswijnen
  • Koffie en thee
  • Voor 34 p.p.

Wat houdt arrangement ‘Luxe’ in?

  • Buffet ‘Luxe’ (zie bijlage)
  • Frisdranken, tappils en huiswijnen
  • Koffie en thee
  • Voor 41 p.p.

Voorwaarden

  • Groepen van minimaal 20 personen
  • Dranken welke niet hierboven genoemd zijn uitgezonderd
  • Maximale duur van dit arrangement is 2,5 uur
  • Reserveren verplicht

Buffetten

Lunchbuffet

  • Samenstelling: zie bijlage
  • Minimaal 20 personen: 14,95 p.p.
  • Reserveren verplicht

Brunchbuffet

  • Samenstelling: zie bijlage
  • Minimaal 20 personen
  • Volwassenen: 22,95 p.p.
  • Kinderen 4 t/m 12 jaar: 10,95 p.p.
  • Kinderen 0 tot 4 jaar: gratis
  • Reserveren verplicht

Dinerbuffet

  • Buffet ‘De Witte’: 19,95 p.p.
  • Luxe buffet: 26,95 p.p.
  • Samenstellingen: zie bijlagen
  • Minimaal 20 personen
  • Reserveren verplicht

Walking dinner

Uw gasten op informele wijze van het diner laten genieten en toch gezellig kunnen praten met iedereen of, in een zakelijke setting, toch interactief kunnen netwerken. De gerechtjes zijn gemakkelijk staand te eten. Beleef ons Walking Dinner en laat uw gaste n culinair verassen.

  • Spitskoolroomsoep met stukjes grookte zalm
  • Luchtige crèmesoep van asperges
  • Ossenhaas carpaccio met truffelmayonaise, rucola en Parmezaanse kaas
  • Alexander cocktail van gerookte kalkoen, mandarijn en asperges
  • Serranoham met een salsa van meloen
  • Kabeljauw op een bedje van taugé en gebakken prei
  • Sateh ajam met roergebakken noedels
  • Geflambeerde scampi in knoflookolie met brood
  • Procureur met krieltjes en pikante saus
  • Zalmmootje met lintpasta, verse spinazie en witte wijn saus 
  • Vers fruit salade, chocolade mousse en crème brûlée

Prijs op aanvraag en te boeken vanaf 40 personen.

Bedrijfsuitje

Een bedrijfsuitje versterkt de teamspirit en zorgt voor nog betere resultaten op de werkvloer. Daarnaast is het natuurlijk ook gewoon ontzettend leuk. Brasserie De Witte kan met haar totale (culinaire) aanbod prima inspelen op uw wensen en een gezellige dag op maat aanbieden. Verschillende doe-activiteiten kunnen zelfs in onze binnentuin plaatsvinden. Neem gerust contact met ons op voor de mogelijkheden.

Bedrijfsevenementen en vergaderingen

MAAK UW EVENEMENT OF VERGADERING SUCCESVOL

Een succesvol evenement of zakelijke meeting houden in de binnenstad van Venlo? Brasserie De Witte is de geschikte locatie!

Op zoek naar een locatie waar uw gasten in een professionele setting worden ontvangen én de sprekers de beschikking hebben over faciliteiten die het verschil kunnen betekenen, zoals flatscreens met HDMI aansluiting en draadloze internettoegang? Brasserie De Witte  is die locatie. Onze stadstuin is sfeervol ingericht met veel daglicht en biedt toegang tot een wereld van bedieningsgemak, inclusief klimaatbeheersing en de optie om de lichtintensiteit in te stellen.

Maar u profiteert ook van de parkeergelegenheid op loopafstand van onze locatie en de ondersteuning door onze enthousiaste medewerkers. Bij vragen kan er snel geschakeld worden en u kunt zich focussen op een succesvolle dag. Dus of het nu gaat om (product)presentaties, seminars, workshops of zakelijke meetings: Brasserie De Witte staat aan de basis van uw zakelijk succes.

Stadstuin

Grootte: 110 m2

Capaciteit:

  • theater:  60
  • cabaret: 48
  • carré:     36
  • u-vorm:  30

Tarieven (excl btw):

  • 1/3 dagdeel: 250
  • 2/3 dagdeel: 375
  • 3/3 dagdeel: 475

De tarieven zijn inclusief het gebruik van de flatscreens met HDMI aansluiting en alle overige beschikbare audiovisuele hulpmiddelen met technische ondersteuning.

Vergaderarrangementen

Exclusief zaalhuur

Wij bieden meerdere arrangementen aan, zowel met als zonder etenswaren. Eventueel kunnen wij u adviseren en maatwerk bieden.

4-UURS VERGADERARRANGEMENT (12,5 p.p.)

  • Onbeperkt koffie, thee, mineraalwater en frisdrank
  • Mints, candybars en handfruit
  • Flip-over met stiften
  • Presentatiescherm
  • Internet via WiFi
  • Pennen en blocnotes

4-UURS VERGADERARRANGEMENT, INCL. LUNCH (27,5 p.p.)

  • Onbeperkt koffie, thee, mineraalwater en frisdrank
  • Mints, candybars en handfruit
  • Flip-over met stiften
  • Presentatiescherm
  • Internet via WiFi
  • Pennen en blocnotes
  • Uitgebreid luxe lunchbuffet

8-UURS VERGADERARRANGEMENT, INCL. LUNCH (32 p.p.)

  • Onbeperkt koffie, thee, mineraalwater en frisdrank
  • Mints, candybars en handfruit
  • Flip-over met stiften
  • Presentatiescherm
  • Internet via WiFi
  • Pennen en blocnotes
  • Uitgebreid luxe lunchbuffet

8-UURS VERGADERARRANGEMENT, INCL. DINER (37 p.p.)

  • Onbeperkt koffie, thee, mineraalwater en frisdrank
  • Mints, candybars en handfruit
  • Flip-over met stiften
  • Presentatiescherm
  • Internet via WiFi
  • Pennen en blocnotes
  • Uitgebreid dinerbuffet

12-UURS VERGADERARRANGEMENT, INCL. LUNCH EN DINER (56,5 p.p.)

  • Onbeperkt koffie, thee, mineraalwater en frisdrank
  • Mints, candybars en handfruit
  • Flip-over met stiften
  • Presentatiescherm
  • Internet via WiFi
  • Pennen en blocnotes
  • Uitgebreid luxe lunchbuffet
  • Uitgebreid dinerbuffet

Heeft u vragen omtrent uw event, neem contact op via 06 19 64 18 49